Półkolonie fabularne

Zajęcia, podczas których Twoje dziecko rozwinie wyobraźnię, kreatywność, a nade wszystko będzie dobrze się bawić w pełnej bezpieczeństwa atmosferze pod okiem doświadczonych pedagogów.

Podczas zajęć dzieci aktywnie spędzają czas, uczestnicząc w przygotowanych grach, zabawach, zadaniach,
konkurencjach i warsztatach w obiekcie i na świeżym powietrzu.


Z o b a c z najnowsze zdjęcia z zajęć na Facebooku

K L I K N I J i sprawdź, jak w praktyce wyglądają zajęcia.
Galerie aktualizujemy codziennie.


Z A B I E R Z mnie na Facebooka, chcę zobaczyć zdjęcia!

W 80 dni dookoła świata lub Sekrety iluzji

Spiesz się - wolne miejsca szybko się kończą.


Jakie umiejętności ćwiczą dzieci

W trakcie półkolonii W 80 dni dookoła świata oraz Sekrety iluzji.

Kreatywność


tak, tak - to jedna z ważniejszych umiejętności przyszłości. Ćwiczymy ją, jak również myślenie twórcze i innowacyjne

hands

Współpracę


bo działanie wespół z innymi jest lepsze niż w pojedynkę. Nie rywalizujemy, współpracujemy

Argumentowanie


bronienie własnych poglądów, przekonań, wartości, wyrażanie własnego zdania w formie rzeczowej dyskusji

Twórczość


inspirujemy, demonstrujemy, eksperymentujemy, by pokazać możliwości i szanse, które stwarza świat

Program półkolonii W 80 dni dookoła świata

Zobacz, co ciekawego przygotowaliśmy dla dzieci.


Dzień 1. Włochy


W czasie zajęć:

zapoznanie z historią Phileasa Foga i trasą jego podróży,
tworzenie krzywej wieży w Pizzie z klocków gipsowych,
konstrukcja Colosseum z drewnianych elementów,
budowa własnego kalejdoskopu,
włoskie zabawy podwórkowe: „Szkoła piłek”, „Piórka”.

Dzień 2. Egipt


W czasie zajęć:

tworzenie własnych hieroglifów w masie solnej i gipsowej,
projektowanie zawieszek: imiona na sznureczku,
rozpoznawanie funkcji wylosowanych przedmiotów przeszłości,
poznanie rytuału targowania się,
historia egipskich piramid, czyli jak to było naprawdę?
słomkowe modele piramid,
egipskie zabawy podwórkowe: zabawa „Koźlątko”, planszowa gra „Wąż”.

Dzień 3. Indie


W czasie zajęć:

Bollywood, czyli poznanie cech charakterystycznych tego gatunku filmowego,
tworzenie Bindi oraz rozwiązywanie problemu transportu,
eksperymenty indyjskiego magika: statek w butelce, rozszczepienie koloru, jajko w occie, zamrazanie wody dezodorantami, rodzynki w wodzie gazowanej, woda i balon,
malowanie na dłoniach motywów roślinnych.

Dzień 4. Japonia


W czasie zajęć:

zabawa w teatr cieni,
tworzenie własnego komiksu lub haiku (różne techniki malarskie),
nauka składania orgiami (zadania na koncentrację),
wykonanie wełnianych laleczek-zwierzątek,
nauka jedzenia pałeczkami,
budowa mini terarium w słoiku,
japońska zabawa: „Kakurenbo”, „Sugoroku”.

Dzień 5. Ameryka Północna


W czasie zajęć:

pomysłowe zwierzątka z papieru,
amerykańskie zabawy: „Gdzie jest Wally?”,
zwierzątka/ maskotki z rąk,
czerwono-niebiesko-białe ozdoby,
tworzenie figurek amerykańskich superbohaterów Avengers,
wielobarwne kulki z pianek Mashala.

Program półkolonii Sekrety iluzji

Zobacz, co ciekawego przygotowaliśmy dla dzieci.


Dzień 1


Dzieci w czasie zajęć:

poznają, czym są stereogramy,
poznają, czym są anaglify,
poznają liczne złudzenia optyczne,
projektują własną iluzję optyczną,
dowiadują się, czym są hologramy.

Dzień 2


Dzieci w czasie zajęć:

poznają liczne przykłady sztuki ozdabiania ciała – body art,
poznają przykłady sztuki ozdabiania dłoni – hand painting,
rysują z użyciem kolorowego piasku – sand painting,
w nawiązaniu do włoskiego malarza Giuseppe Arcimboldiego tworzą własne obrazy z owoców, warzyw, liści i kwiatów,
poznają przykłady sztuki, której twórcy w swych dziełach wykorzystują iluzję, efekty 3d, połączenie przestrzeni 2d i 3d i in.

Dzień 3


Dzieci w czasie zajęć:

poznają tajemnice wybranych sztuczek, wykonują kilka z nich,
poznają sekrety dziesiątek iluzjonistycznych trików,
w praktyce poznają, czym jest perspektywa,
poznają przykłady kreatywnego wykorzystania elementów przestrzeni miasta,
stworzą własne obrazy z kolorowych lentilków.

Dzień 4


Dzieci w czasie zajęć:

korzystając z komputera tworzą własne figury niemożliwe,
poznają przykłady rzeźb kinetycznych Teo Jansena,
tworzą nietypowe pojazdy, maszyny, machiny,
tworzą przestrzenne instalacje,
tworzą własne obrazy z innych obrazów na zasadzie mozaiki.

Dzień 5


Dzieci w czasie zajęć:

poznają sposoby tworzenia efektów specjalnych w filmach,
poznają metody produkcji filmu w technologii 3d,
poznają przykłady reklam wykorzystujących złudzenia optyczne oraz tworzą własne,
poznają technologię fast motion i slow motion,
poznają sztukę kamuflażu.


Jak wygląda typowy plan dnia?

Sprawdź, co robią dzieci w poszczególnych godzinach
Zbiórka dzieci.
Zadania, gry i zabawy rozpoczynające warsztaty wg scenariusza dla danego dnia zajęć.
Drugie śniadanie.
Główna atrakcja dnia powiązana z tematycznymi warsztatami.
Obiad.
Gry, zabawy i zadania związane z tematem danego dnia zajęć.
Odbiór dzieci przez rodziców.

Półkolonie w liczbach

Liczby nie kłamią!
40 godzin

wspaniałej zabawy i jeden angażujący cel, który codziennie, przez pięć kolejnych dni, inspiruje dzieciaki

25 zadań

i zagadek, które budują angażującą historię pełną niespodzianek i zwrotów akcji

12-krotnie

sprawdzony program, zweryfikowany podczas wcześniejszych edycji w Kaliszu i we Wrocławiu

475

zadowolonych klientów oraz uśmiechniętych dzieciaków z dobrymi wspomnieniami z ferii i wakacji

Cena półkolonii

Sprawdź, ile to kosztuje

Nasi animatorzy

W to, co robimy, wkładamy całe serce.

  • Paulina Litwicka

    Absolwentka licencjackich studiów filologicznych Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej w Kaliszu oraz magisterskich studiów Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego. Doktor z zakresu historii literatury (specjalność – literatura współczesna).

    Od 9 lat prowadzi zajęcia dokształcające dla uczniów wszystkich grup wiekowych i poziomów nauczania. Twórczyni autorskiego projektu „Wszystko jest poezją” wykorzystywanego podczas zajęć z młodzieżą szkolną.

    Odpowiada za rozwój technik pracy z uczniem oraz metodykę pracy nauczycieli.
  • Piotr Litwicki

    Ukończył studia magisterskie na Wydziale Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Wrocławskiego.

    Specjalizuje się w geografii regionalnej i turystyce. Temat swojej pracy dyplomowej poświęcił problemom roli parków miejskich w krajobrazie Kalisza.

    Umiejętności pedagogiczne zdobywał pod okiem kaliskich i wrocławskich specjalistów doskonalenia zdolności poznawczych młodzieży szkolnej. Odpowiada za jakość nauczania i organizację pracy.

Zobacz opinie o zajęciach

I przekonaj się, że warto nam zaufać.

  • Karolina Gadzinowska

    Moja córka Marta i jej przyjaciółka uczęszczają na prawie wszystkie zajęcia organizowane przez Brait.
    To dla nich stały punkt tygodnia. Podobają się im warsztat i półkolonie.
    Uważam, że to najlepsze miejsce w Kaliszu dla rozwoju intelektualnego dzieci.
    Karolina Gadzinowska - mama Marty - uczestniczki półkolonii Sherlock Holmes oraz półkolonii Zawody świata
  • Anna i Tomasz Dominikowie

    Nasz syn często wspomina półkolonie w Braicie.
    Czuł się tam bardzo dobrze, nie tylko fajnie się bawił, ale dowiedział się wielu rzeczy o różnych zawodach.
    W tym roku już powiedział, że chce iść do Braita. Tym razem pójdzie razem ze swoją siostrą.
    Anna i Tomasz Dominikowie - rodzice Jakuba - uczestnika półkolonii Sherlock Holmes i zagadka zagubionego elementu
  • Małgorzata Kędzierska

    Mój synek jest zafascynowany zajęciami i bardzo lubi prowadzących,
    którzy mają do niego cierpliwość i sposób na każdą sytuację.
    Małgorzata Kędzierska - mama Zbyszka - uczestnika półkolonii Zawody świata
  • Natalia Zawartka Ignaszak

    Rewelacyjne miejsce i ludzie pracujący z pasją.
    Ciekawie i kreatywnie.
    Polecamy!
    Natalia Zawartka Ignaszak - mama Benjamin - uczestnika półkolonii Sherlock Holmes i zagadka zagubionego elementu

Masz dodatkowe pytania?
Napisz lub zadzwoń do nas.
Chętnie pomożemy!


NAPISZ DO NAS